
Webové rozhraní UX
Vizuální design tvoří logo ve čtvercovém záhlaví, menu s odkazy pro 5 stránek, dále dynamický panel zobrazující obsah stránky a spodní lišta.
Načítání webu AJAX
Uživatelský komfort, interaktivitu, použitelnost a rychlost zvyšuje načítání stránek technikou bez znovunačtení celého webu v prohližeči.
SEO + microformáty
Prioritou je dlouhodobě vyvíjet SEO-přátelskou platformu především k dokonalé komunikaci s roboty vyhledávačů Seznam.cz a Google.
Na mobilním telefonu
Webové rozhraní UX je přizpůsobeno k zobrazení na mobilních telefonech s šířkou do 460px a může sloužit i jako mobilní aplikace.
Cross-platform aplikace
Design je použitelný na tabletech, projektorech a na celé řadě dalších zařízení včetně herních konzolí a operačních systémů Linux a WinXP.
Sdílení a sociální media
Jednotlivé stránky webu jsou marketingově optimizovány pro sdílení na sociálni síti Facebook, tak aby zaujaly cílové publikum.

Local search
Optimalizaci pro lokální vyhledávání lze použít k marketingovému zvýšení SEO konkurenční výhody v sousedství.
Web 2.0 síť
Platforma soustředí obsah microsite webů do jednotné informační struktury tvořenou balíčky jakými jsou např. Firemní
, nebo Kariérní
.
Product merchandise
Přispívá k prodeji výrobků maloobchodnímu spotřebiteli, stimuluje zájem a láká zákazníky k nákupu různých produktů.
Responsivní pozadí
Grafické stylování obrázků na celém pozadí se mění v závislosti na šířce okna prohlížeče, nebo obrazovky zobrazovaného zařízení.
Psychologie Gestalt
Vizuální rozhraní navržené s využitím psychologických principů Gestalt pomáhá uživatelům lépe rozumět a kominikovat.
Pozitivní první dojem
Cílem naší microsite je u cílového publika vyvolat dobrý dojem, probouzet v něm zvědavost a budovat dobrou pověst.
